16. 9.
Učební materiál “Uvod_do_marketingu”
30. 9.
Prostudujte dokument “SWOT”
25. 11.
Prostudujte dokument “Marketingový informační systém” a jeho základě zjistěte:
Připravte si prezentaci práce, kde si zvolíte vybraný produkt. K produktu provedete průzkum trhu,
připravíte SWOT analýzu a krátké dotazníkové šetření zaměřené na uvedení produktu na trh.
14. 1.
Prostudujte dokument “Otázky k testu z marketingu za 1. semestr“.
17. 2.
Prostudujte dokument “Marketingové strategické plánování“.
K práci z prvního semestru doplňte marketingový plán.
21. 3.
Prostudujte dokument “Chování zákazníka“.
21. 4.
Prostudujte dokument “Segmentace trhu a tržní cílení“.
19. 5. 2015
Prostudujte dokument “Otázky k testu z marketingu za 2. semestr“.