22. 9.
Učební materiál Marketingový mix:
10. 11.
Učební materiál Marketingový plán a rozpočet:
13. 1.
12. 1.
Požadavky na semestrální práci
1. Vize a poslání firmy
Vize shrnuje to čím chce společnost být, popisuje budoucnost. Je zdrojem inspirace. Poskytuje jasná rozhodovací kritéria pro následnou tvorbu základních strategických směrů a cílů.
Poslání říká jednoduše proč organizace existuje a co dělá. Nastiňuje zásadní, jedinečný účel organizace, a to stručným popsáním co organizace dělá a pro koho to dělá. Někdy také zahrnuje popis jak bude organizace dosahovat svého účelu existence, aby její poslání bylo unikátní a odlišovalo je od konkurentů a podobných organizací.
Příklad ŠECR: https://www.secr.cz/skola/informace-o-skole/
2. Situační analýza – analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy (SWOT) – už máte
3. Marketingové cíle – čeho chceme v příštím roce dosáhnout – např. otevření druhé třídy, naplnění třídy na 15 dětí, daří se špatně, tak chci alespoň přežít, zkvalitnění výuky, změna ŠVP, atd.
4. Marketingové strategie – co uděláme, abychom toho dosáhli (jakou zvolíme komunikaci, reklamu, koho oslovíme – segmentace)
5. Rozpočet na marketing – kolik do toho dáme, abychom toho dosáhli
6. Způsob kontroly plnění plánu – jak změřit výsledek
Součástí práce bude také konkrétní výstup komunikace (leták, plakát, internetová stránka, reklama na sociálních sítích apod.)