Home ŠECR Jihlava Pravidla pro vstup studentů do budovy školy

Co se děje v ŠECR Jihlava

Pravidla pro vstup studentů do budovy školy

Při prvním vstupu do budovy školy odevzdá každý student čestné prohlášení – ke stažení zde.

Vstup do budovy školy je umožněn pouze studentům, nikoliv doprovázejícím osobám.

Všichni studenti i zaměstnanci školy nosí ve společných prostorách roušky.

Každý student bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na uložení roušky.

Škola je oprávněna vymezit prostory, ve kterých se studenti mohou pohybovat.

Student je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce v případě nezletilého žáka, je důvodem k nevpuštění studenta do školy, resp. k vyřazení studenta z přípravy.

Při přesunech je vhodné dodržení odstupů 2 metry vždy, když je to možné (nejméně 1,5 metru).

Neprodleně po přezutí, popřípadě po příchodu do třídy, musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).

V průběhu pobytu ve třídě nemusí studenti ani pedagogové nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě.

Při sejmutí roušky si každý student ukládá svou roušku do sáčku.

Studenti si po každém konzultačním bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.

Informace o události

Sdílej

Aktuálně

  • Den otevřených dveří v ŠECR on-line 18. 1. 2021 od 16 hod.

    V pondělí 18. 1. 2021 proběhne den otevřených dveří on-line na burzaskol.online.

    Ing. David Vítek

    ředitel

     

  • Uzavření školy ode dne 11. ledna 2021 do 22. ledna 2021

    Dle usnesení Vlády České republiky ze dne 7. ledna 2021 č. 13 je zakázána osobní přítomnost žáků ve škole v období od 11. ledna 2021 do 22. ledna 2021.

    Zakázány jsou i odborné praxe a odborný výcvik. Možné jsou pouze osobní konzultace žáků všech ročníků, a to jednotlivě jeden žák a jeden vyučující.

    V souladu se školským zákonem a školním řádem nařizuji v tomto období distanční výuku.

    Ing. David Vítek

    ředitel

  • Uzavření školy ode dne 4. ledna 2021 do 10. ledna 2021

    Dle usnesení Vlády České republiky ze dne 23. prosince 2020 č. 1377 je zakázána osobní přítomnost žáků ve škole v období od 27. prosince 2020 do 10. ledna 2021.

    Možné jsou pouze osobní konzultace žáků všech ročníků, a to jednotlivě jeden žák a jeden vyučující.

    V souladu se školským zákonem a školním řádem nařizuji v tomto období distanční výuku.

    Ing. David Vítek

    ředitel

  • Prodloužení platnosti ISIC

    Revalidační známky je možné vyzvednout (zakoupit) v pondělí 28. 12. 2020 během dopoledne u Mgr. Soukupové ve škole. Cena známky 180 Kč.

  • Prázdniny 21. a 22. prosince 2020

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy pro střední školy stanovilo 21. a 22. prosinec 2020 jako volné dny. V těchto dnech nebude probíhat výuka.

    Ing. David Vítek

    ředitel

NAŠI UČITELÉ